Monday 13 November 2017

Forex Trading Rom Vurderinger London


Våre tjenester Huzefa begynte å handle i 2000 med utgangspunkt i britiske og amerikanske aksjer og aksjeopsjoner. Han graviterte seg mot teknisk handel, bygde egne handelsregler og systemer. Etter å ha jobbet med ledende firmaer, inkludert Deloitte og PricewaterhouseCoopers, forlot han en karriere i økonomi for å begynne å handle Forex i 2005. I 2012 ble Huzefa utnevnt av DailyForex som Senior Analytiker. Hans publiserte artikler dekker tekniske handelsstrategier og markedsanalyse. I samme år ble Huzefa invitert til å være en høyttaler på 2012 Las Vegas Forex amp Options Expo og 2012 Toronto MoneyShow. I dag deltar Huzefa utallige handelsarrangementer både som deltager og høyttaler. I 2015 ble Huzefa med i Canadian Society of Technical Analysts. I tillegg til handel har Huzefa mentorhandlere på alle nivåer, kommuniserer sine ideer og utvikler et felles læringsmiljø. Som den opprinnelige grunnleggeren og dedikert administrator for SimplyProfit og TheForexRoom, ønsker han å gi best mulig brukeropplevelse for medlemmene til å utvikle sine vellykkede handels karriere. Huzefa er bosatt i Toronto, Canada. Brian Tsang Min reise startet under et søk etter min neste mulighet etter å ha solgt min del av en familiebedrift. En venn tilbød meg en deltidsjobb tilbake-testing hans handelsmodeller. Dette var veldig nytt territorium for meg, min såkalte handelsopplevelse opp til det tidspunktet var å kjøpe individuelle aksjer gjennom min bank. Men den starten fikk meg til å utvikle en strukturert og teknisk syn på markedene. Etter en stint med et stikkfirma i noen måneder i Toronto, Canada, valgte jeg en mentor, Duane Gott, en svært anerkjent handelshandler og tidligere Senior Trading Instructor for eSignal Learning. Under hans veiledning utviklet jeg min metode og handelsplan. Det var tilbake i midten av 2014. Jeg har raskt oppnådd valutamarkedet med valuta for måneders omsetning, med min beste månedlige statistikk til å være en 80 vinnersats med en positiv risikovurdering. Jeg raffinerte gradvis min handlingsplan, testet kontinuerlig, og i 2016 gjorde jeg byttet til Futures hvor jeg nå vil øke min handels karriere. I dag leverer jeg et Live Room 3 dager i uken med SimplyProfit og administrerer min egen hovedstad. Også, jeg er et aktivt medlem av Toronto-kapittelet i Canadian Society of Technical Analysts (CSTA). Handelsstrategi Strategiene som brukes til å ringe handler i rommet er sekventielle, repeterende og testet. Vi bruker det samme settet av kriterier i hver strategi, slik at vi kan utføre pålitelig og ikke handle i ukjent territorium. Alle våre handelssignaler og samtaler kommer med en oppføring, fortjeneste mål og stopp-tap. Uten noen av disse tre elementene kan det ikke kalles en strategi. Vi handler for å leve og vi utfører våre egne handelssignaler i våre live kontoer. Brians Futures trading metode Jeg er primært en teknisk handelsmann. Jeg tror at vellykket handel handler om å ha et pålitelig sett med forventninger til markedsbevegelse til bestemte pris - og tidsintervaller. Dette skaper handlingsmuligheter for å komme inn i markedet. Det er fire organiseringsprinsipper for min handelsplan. For det første begynner min analyse med den underliggende strategien som er Elliott Wave og markedsgeometri. For det andre ser jeg på samarbeidsnivåer over flere tidsrammer. For det tredje har jeg spesifikke lysestake mønstre som utløser meg til en handel. Og til slutt handler det om risikokontroll. Hver handel jeg plasserer har et stopp og første mål eller ta fortjeneste. Jeg inngår bare handler som har potensialet til en positiv risikovurdering. Og på egen hånd kontrollerer jeg alltid prosentandelen av kontoen som er i fare med hver handel. Min handelsplan tar sikte på å begrense mulighetene for markedsbevegelser, og når mine kriterier er oppfylt, er jeg forberedt på å delta i farten. For Live Room med SimplyProfit handler jeg USDJPY futures (eller 6J), E-mini SampP (ES) og E-mini Dow (YM). Når du er logget inn i rommet, vil du høre min kommentar om metoden min, og du kan stille så mange spørsmål som jeg har tid til å svare. Testimonial Min reise med SimplyProfit Vanlige spørsmål (FAQ) Bli med nå med en gratis prøveversjonForexSignals (Nick V. McDonald) Gjennomgang Besøk nettstedet Live diskusjon Bli med live diskusjon av ForexSignals (Nick V. McDonald) på vårt forum ForexSignals (Nick V. McDonald) profil levert av Nick McDonald, 28. mai 2012 LiveForexTrading. info er en unik portal for valutahandlere. Vi tilbyr handelsmenn tilgang til et gratis handelsrom, inne i rommet profesjonelle handelsmenn diskuterer markedet og sender inn sine signaler til fordel for medlemmene inne i rommet. Medlemmene har muligheten til å diskutere dagens muligheter og stille spørsmål de måtte ha om handelsbeslutninger som er blitt gjort når de skjer. Hver profesjonell forhandler (vi kaller dem teamhandlere) har en full verifisert histoy på MyFxbook og MT4i, slik at medlemmene kan se gjennom de siste resultatene av signalene sine. Inne i handelsrommet opper vi også en rekke kommersielle EA39s og tredjeparts signalleverandører på live-konto for gjennomgang av våre medlemmer. Disse signalene leveres også gratis. I tillegg til de gratis funksjonene som er nevnt ovenfor, tilbyr vi også en kopimaskinservice. For en liten månedlig avgift kan medlemmene velge en av signalleverandørene og få sine handler kopiert automatisk til deres MT4-konto. Jeg er endelig glad for å skrive en anmeldelse for ForexSignals fordi de har bokstavelig talt forandret livet mitt, både som investor og som nybegynnerhandler og lærer. Alt jeg kan si er at de er de beste av begge verdener. enkelt og greit. Theyre tilbyr deg en stor sjanse til å være en investor samtidig som du lærer i prosessen, direkte fra noen av de beste fagfolkene i bransjen, og med fordel for aldri å miste TOTAL kontroll over dine hardt opptjente penger. Så du betaler for hva du får, og mer. mye mer. Lar være ærlig: svært få mennesker har den nødvendige tid eller nødvendige ferdigheter til å håndtere pengene sine på en stabil og konsistent basis. På den annen side, foretrekker andre å være som investorer, men liker også å opprettholde full kontroll over pengene sine, og med fordel for å kunne åpenbart se på at deres kontoer blir handlet i sanntid. Tenk på det. Jeg snakker om noe som lett kan passe forskjellige smaker og behov på samme tid. fra flere handelssignaler, til tilgjengelige administrerte kontoer med noen av de beste FX-meglerne i verden. Og jeg gjentar alt dette med muligheten for å lære i prosessen takket være daglige oppdateringer og direkte kommunikasjon med handelsforvaltere bak signalene og administrerende tjenester. Theres bokstavelig talt en institusjonell STAR TRADER som jobber med dem som heter FX Viper som aldri slutter å imponere meg. Langsomt og jevnt fortjeneste, og holder oss alltid trygge før alt annet er hans motto, sammen med den sterkeste psykologien og disiplinen jeg noensinne har sett i en 100 manuell handelsmann. Og det er mer nok til å tilfredsstille ulike slags mål og liker. Sist men ikke minst: De inkluderer en uovertruffen kundeservice som kommer fra et virkelig fantastisk team, 247. Det er helt topp lyd og super hjelpsom Til min erfaring, tilbyr ingen annen tradinginvestment service så stor oppmerksomhet på detaljer for alles behov og bestemte spørsmål. Alle mine tvil og bekymringer har blitt direkte oppfylt hver eneste gang jeg trengte noe bestemt, alltid veldig fort og med best mulig holdning. Dens hender ned den beste tradinginvesting tjenesten (eller likevel du ønsker å ringe det) Ive hadde privilegiet å jobbe med. Hvis du virkelig er interessert og lidenskapelig om denne verden med uendelige muligheter, ser du alvorlig på at du skal gi dem en sjanse, og du vil aldri angre på det. Oh, og jeg glemte nesten å nevne deres uvurderlige og helt GRATIS tradingchat-rom, hvor du kan møtes og lære av meget interessante mennesker (mange av dem profesjonelle handelsmenn og eller investorer) med like eller lignende behov. London Forex Åpne gjennomgang London Forex Open Review Utgiver: Ingen spesifisert Kostnad: 127 via PayPal uten penger tilbake garanti Gjennomgangsdato: oktober desember 2009 Hva står det på nettsiden London Forex Open hevder å være et Forex Trading System basert på det velkjente og respekterte asiatiske markedsprosessprinsippet kombinert med åpning av London Forex Market. Et system som ser ut til å utnytte det faktum at Londons marked 8230 vil fortsette trenden sett før den asiatiske økten, når den gjenåpnes. Systemet hevder å være fundamentalt lyd, krever lite tidsforpliktelse, 10 minutter om dagen rundt 08:00 UK, 100 mekaniske, har pålitelige indikatorer og støttes fullt ut. I tillegg rapporteres alle handler på nettsiden. Det er et diagram over et eksempel på handel (fra 7. desember 2009) på nettsiden som viser en slags trendindikator, en tilsynelatende bulkstandard asiatisk rekkeviddelys og detaljert handelsoppføringsdetaljer, inkludert Entry, Stop og Target (s). London Forex Open-strategien har blitt publisert for å gi de som ønsker å kapitalisere på det asiatiske markedssprinsippet London Forex Market Open-konseptet med en pålitelig måte å gjøre det på. Systemet handler kun GBPUSD kl 08:00 UK Lokal tid og tar bare 10 minutter hver dag, ingen andre gjetning, ingen følelser, ingen frykt, ingen grådighet. Leveransen inkluderer en Trend-indikator, et asiatisk markedsprioritering, en (MT4) mal, illustrert handelsguide og full e-postsupport. Det er en lenke til en Resultatside. Dette gir en oversikt og deretter en oversikt over alle bransjer hittil, fra oktober 2009, basert på en risiko på 3 per handel. Vanlige spørsmål (bare andre sider på denne nettsiden) svarer på noen spørsmål om hvilke andre valutaer og tidsrammer som kan handles, og hvorfor det ikke er en pengene tilbake-garanti med dette systemet. Materialet En kortfattet 27-siders håndbok som er veldig godt skrevet. Også levert er en (MT4) indikator og en MT4 mal. Som et notat inkluderer den ene indikatoren Trend-indikatoren og den asiatiske markedssensoren. Den avanserte strategien (som egentlig er bare den falske pause) er forklart i et separat støttedokument. De første 12 sidene i hovedhåndboken beskriver strategien, installasjonen og oppsettprosessen. Om en 10 minutters prosess, for å lese og sette opp, forutsatt at du har en eksisterende MT4-plattform og litt kunnskap om MT4. Opptaksreglene samt Stopp og mål (er) - reglene er godt forklart og komplimentert av det faktum at de alle vises på din handelsskjerm uansett, hver gang en handelsmulighet eksisterer. Beregningene som det ser ut, er inkludert i håndboken for fullstendighet og som referansepunkt. Det er to risikostrategier, en konservativ som tilbyr forgrenede mål og en risiko: Belønning på 1: 1, og en aggressiv tilnærming som bruker ett mål og en risiko: Belønning på 1: 2,5. Order amp Trade Management-delen vises ganske komplisert, i begynnelsen, og indikerer absolutt at det vil være mer enn 10 minutter om dagen, spesielt på dager da en Red GBP News-hendelse skjer mellom kl. 08.00 og 10.00. Dette ser enda mer komplisert ut hvis vi handler konservativ strategi, da det er 3 handler å administrere. Siden det bare er en handel per dag på ett valutapar (GBPUSD), brukes en risiko på 3 av kontosaldoen. Det er 5 handelseksempler, godt dokumentert, og noen vanlige spørsmål på baksiden av håndboken. Bortsett fra det, som nevnt ovenfor, er en velskrevet, klar for å forstå manuell sikkerhetskopiert med det som ser ut til å være klare og enkle å lese indikatorer som gir nøyaktige handelsdetaljer hver dag. Den avanserte manualen er en enkel lese og forklarer konseptene bak den falske utbruddsstrategien, som virker logisk for oss. Som med hovedstrategien viser indikatoren alle handelsdetaljer på samme skjerm og noen eksempler illustreres igjen. Systemoppsettet er enkelt, i Meta Trader 4, da det bare er én indikator og bare en mal (begge følger med) som skal brukes. Oppføring er klart, som er stopp og mål når du har bestemt hvilken risiko tilnærming som passer best for deg, vi valgte den konservative tilnærmingen. Det er ikke rom for skjønn her, når det er en handelsmulighet, vises alle innlegg, stopp og mål tydelig på MT4-diagrammet. Alt du gjør er å plassere handler. Timingen og innsatsen lyder bra, 10 minutter om dagen rundt 08:00 GMT. Det er også nødvendig med litt tid og innsats for å administrere åpne ordrerammer når Red GBP-nyheter går ut, kanskje mer enn 10 minutter om dagen. Vi handlet dette systemet ved hjelp av den konservative risikoprofilen på GBPUSD (det eneste paret anbefales) i november og desember. For det første er det sjeldent at systemet krever bare 10 minutter om dagen, i hvert fall ikke i utgangspunktet. Det er Røde GBP-nyheter ut mellom klokka 08:00 og 10:00 ganske ofte, og når ubekreftede bestillinger fjernes rundt disse nyhetene, er det nødvendig med en form for ledelse oftere enn ikke. Etter en uke eller så, ved hjelp av IG Index, klarte vi de fleste dager å bruke mindre enn 10 minutter om dagen på dette systemet, men det tar litt øvelse og erfaring. Dette ble gjort mulig fordi vi brukte ordren God til tiden tilgjengelig på IG Index-ordrer, samt Trailing stop-anlegget. Likevel, for de med mindre erfaring enn oss, vil dette ta litt vant til, vi føler. Når det gjelder ordreinngang, klokken 08:00 GMT er det imidlertid lett nok å være på plass og klar som det er krystallklart om en handel er på eller ikke. Entry, Stop og Target (s) er alle tydelig vist, så det er et spørsmål om å få ordrene i og deretter en dobbel sjekk av disse ordrene mot informasjonen som vises på MT4-skjermen. Alle un-executed bestillinger slettes kl 10:00 GMT, igjen, IG Index-ordren Good til-funksjonen betydde at vi håndterte dette automatisk. Tilbakestillingsfunksjonen var også uvurderlig, da vi handlede konservativ tilnærming som har 3 forskjøvne mål og en viss grad av å flytte. Vi handlet også den avanserte (falske break-out) strategien sammen med hovedsystemet. Det ser ut til oss avansert er et merkelig ord å bruke fordi når du er vant til konseptet, er det ikke mer lett eller vanskelig å forstå eller handle enn hovedsystemet. Kan det fungere I løpet av 2 månedersperioden hadde vi bare 9 bransjer utløser, som for eksempel på London Forex Open nettstedet. Dette er ikke mange, men vi er ikke skuffet over dette så lenge vi ved utgangen av måneden viser en rimelig avkastning for vår innsats. Og det gjorde vi. Av de 9 bransjene vi plasserte ved hjelp av hovedsystemet (husk, vi brukte den konservative tilnærmingen (3 forskjellige mål)), 7 resulterte i en positiv avkastning og 2 var negative. Vi hadde en gjennomsnittlig netto gevinst på 300 pips per måned, med et sett Stopp tap (på tvers av 3 handler) på 120 pips. Den 3 risikoen per handel viser en avkastning på rundt 7,5 per måned, for svært liten innsats. Den avanserte strategien fikk oss inn i 6 bransjer i løpet av 2 måneders perioden, og vi endte med et netto tap på -60 pips (4 ned, basert på en 45 pip Stopp og 3 risiko per handel). Ikke så avansert, men en strategi vi vil holde fast med som det ser ut til å lyde til oss. Merk: Ja, vi var litt skuffet, minst sagt, at vi savnet ut på 390 pip retur i oktober. Vi likte dette systemet, og basert på innsatsen som kreves og alderen returnerer (om enn i kort tid) er det nok for oss å velge dette systemet utover de andre systemene vi tidligere har brukt til å handle i asiatisk rekkeviddeLondon åpen . Systemet er lønnsomt (om enn kort tid), indikatorene er pålitelige, handelsdetaljene er krystallklare, alle handler er rapportert, det finnes en metode for feilbrudd og full epoststøtte er gitt. London Forex Open har dermed blitt lagt til i vår Systems We Use liste, og vi vil også åpne opp et nytt trading journal for å rapportere alle våre bransjer. Ikke den raskeste, men alltid innen 24 timer, og typisk svar var nøyaktige. PRO8217s lydprinsipper. Ti minutter om dagen (de fleste dager (etter litt øvelse)). 100 mekaniske. Lønnsom (om enn kort tid). CON8217s Det kan ta litt mer enn 10 minutter om dagen å begynne med. Begrensede resultater, bare 3 måneder ved skrivingstidspunktet. Ingen penger tilbake garanti eller tilbud. Husk, dine kommentarer er viktige Hvis du har brukt eller bestemmer deg for å bruke dette systemet, vennligst bidra til fellesskapet ved å rapportere dine funn. Vedlegg: Du må være innlogget for å vise vedlagte filer.

No comments:

Post a Comment